Ostoskorisi

Ostoskorisi on tyhjä!

Jatka ostoksia

Verkkokaupan käyttö- ja toimitusehdot

Voimassa 01.11.2019 alkaen

11.11.2019 tehty päivitys kohtaan 3

1. Yleistä verkkokaupasta

Nämä sopimusehdot koskevat myclothable.fi verkkokauppaa, jonka toiminnasta vastaa MyClothable Oy, Y-tunnus 3020193-8, Hämeentie 155, 00560 Helsinki. Käyttämällä myclothable.fi verkkokauppaa hyväksyt nämä ehdot ja sitoudut noudattamaan niitä. 

MyClothable Oy:llä on oikeus muuttaa näitä sopimusehtoja julkaisemalla päivitetyt ehdot verkkokaupan sivuilla. Tutustu kulloinkin voimassa oleviin ehtoihin ennen tilauksen tekemistä.

Tuotteita vuokrataan täysi-ikäisille kuluttaja-asiakkaille Suomessa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

2. Tilaaminen ja toimitusalue

Tuotteet tilataan osoitteesta www.myclothable.fi Tuotteen tilaus voi alkaa yhteistyöbrändille verkkokaupasta, mutta vuokraustransaktio toteutetaan myclothable.fi verkkokaupassa.

Toistaiseksi toimitamme tilaukset vain pääkaupunkiseudulla. Toimitusosoitteen tulee sijaita Helsingissä, Espoossa, Kauniaisissa tai Vantaalla. 

Mikäli asut pääkaupunkiseudun ulkopuolella, voit olla yhteydessä meihin hello@myclothable.fi tiedustellaksesi vaihtoehtoista toimitustapaa.

3.  Toimitusaika, -tavat ja -kulut

Toimitusaika on 2-3 työpäivää. Pyrimme siihen, että asiakas saa tuotteen vuokrajakson alkamisajankohtaa edeltävänä päivänä. Emme voi kuitenkaan taata tätä kaikissa tilanteissa. 

Tilatut tuotteet toimitetaan valintasi mukaan Postin toimipisteeseen tai kotiovellesi Budbeen toimittamanaJos valitse toimitustavaksi Budbeen kotiinkuljjetuksen, tarkista ennen tilauksen lähettämistä, että osoitteesi on Budbeen toimitusalueella. Jos asiakas antaa Budbeelle oikeuden jättää paketti toimitusosoitteeseen oven ulkopuolelle, asiakas katsotaan vastaanottaneeksi tuotteen, kun Budbee on sen toimittanut kyseiseen osoitteeseen.

Tuotteen vuokrahinta sisältää toimituskulut. 

    4. Maksutavat ja -ehdot

    Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla Checkout Finland Oy:n maksupalvelut.

    Checkout Finland Oy

    Checkout Finlandilla on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

    Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

    Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

    Pankkimaksut

    Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

    Luottokorttimaksut

    Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, ja Debit MasterCard. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

    Mobiilimaksutavat

    Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

    Pivon käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla Pivon käyttöehdot
    MobilePay maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla MobilePayn maksuehdot
    Masterpass maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla Masterpassin maksuehdot [PDF]

    Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot: OP:n yleiset euromaksuehdot Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla [PDF]

     

    5.  Tilausvahvistus

    Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Tilausvahvistuksen ja toimitukseen liittyvän tiedon saaminen edellyttävät sähköpostiosoitteen ja matkapuhelinnumeron ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

    Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

    Tilausvahvistus

    Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

    • Tilauksen tilausnumeron
    • Antamasi yhteystiedot
    • Vuokratut tuotteet ja niiden hinnan
    • Vuokrajakson
    • Valitsemasi maksutavan
    • Toimitustavan

    6. Toimituksen seuranta

    Kun tilauksesi on lähetetty, saat seurantatunnuksen sähköpostitse tai tekstiviestinä.

    7. Tuotteen vastaanottaminen

    Budbeen kotiintoimitus: mikäli et pysty vastaanottamaan tuotetta ilmoitettuna ajankohtana, ilmoita siitä välittömästi toimituksista vastaavalle Budbeelle. https://budbee.com/fi/. Mikäli et ole vastaanottamassa toimitusta palautuu paketti Budbeen logistiikkakeskukseen. Voit sopia paketin uudelleen toimittamisesta, josta veloitetaan 7 euroa. 

    Saatuasi paketin, tarkistathan välittömästi, että tuote vastaa tilaustasi, eikä ole virheellinen. Mikäli huomaat puutteita toimituksessa, katso toimintaohjeet mukana tulleesta ohjeesta tai tämän dokumentin kohdasta 8.

    Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on asiakkaan tehtävä välittömästi reklamaatio paketin toimittaneelle kuljetusyhtiölle.

    8. Palautus

      Tuotteen palautus vuokra-ajan päätyttyä

      Palauta paketti postin toimipisteeseen tai postin pakettiautomaattiin. Saat tilauksen mukana palautusohjeet. Palautus vuokra-ajan päätyttyä kuuluu vuokrahintaan.

      Vuokratut tuotteet on palautettava pakettiautomaattiin viimeistään klo 24 mennessä vuokrausjakson päättymispäivänä. Vuokra-ajan päättymisen jälkeen palauttamattomasta tuotteesta veloitetaan myöhästymiskorvauksena 20€/vuorokausi. Mikäli palautus myöhästyy enemmän kuin yhden vuorokauden ja myöhästymiskorvauksen määrä nousee yli tuotteen ovh-hinnan, on MyClothable Oy:llä oikeus veloittaa korkeintaan tuotteen ovh:n mukainen myöhästymiskorvaus. 

      Kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus

      Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja uudelleenvuokrauskelpoisia tuotteita. Näistä palautuksista täytyy tehdä sähköinen palautusilmoitus ennen tuotteen takaisinlähetystä. Palautusilmoitus tulee lähettää osoitteeseen hello@myclothable.fi. Toimitamme sinulle ohjeet palautuksen tekemisestä sekä tuotepalautuslomakkeen. Kaikista palautuksista veloitetaan käsittelykulu 7,90€, joka vähennetään hyvityksen yhteydessä.

      Pakkaa tuote hyvin ja täytä ja liitä palautuksen mukaan printtaamasi tuotepalautuslomake. Palautus tapahtuu Postin kautta "helposti"-koodilla, jonka toimitamme sinulle. Mikäli tuote palautetaan MyClothable Oy:lle muuta kautta, vastaa lähettää palautuksen kuluista ja niitä ei hyvitetä.

      Palautuksen käsittelyaika on 10-15 arkipäivää. Kun palautus on hyväksytty, hyvitys maksetaan alkuperäiselle maksutavalle. Jos palautuslähetys katoaa kuljetuksen aikana, on MyClothable Oy:llä oikeus veloittaa asiakkaalta tuotteen ovh:n mukainen hinta, ellei asiakas pysty todistamaan, että on lähettänyt tuotteet takaisin. Kuitti palautuslähetyksestä toimii todisteena palautuksesta, jos palautus katoaa. Tuotteen ovh-hinta kerrotaan tuotteen tiedoissa.

      Tilauksen noutamatta jättäminen ilman sähköistä palautusilmoitusta ei ole tuotepalautus.

      Säilytä kuitti palautuslähetyksestä kunne olet saanut hyvityksen tai kuittauksen, että palautus/vaihto on loppuunkäsitelty. 

       

      9. Vuokratun tuotteen rikkoutuminen tai palauttamatta jättäminen

      Mikäli tuote on rikkoutunut korjauskelvottomaksi tai se jätetään palauttamatta, veloitetaan asiakkaalta kertakorvaus, joka on suuruudeltaan kolme kertaa tuotteen vuokrahinta.

       

      10. Vuokratun tuotteen ostaminen itselle

      Mikäli innostut pitämään vuokraamasi tuotteen vuokra-ajan päättyessä, tarjoamme sinulle mahdollisuutta ostaa tuote omaksesi. Ole yhteydessä meihin hello@myclothable.fi viimeistään 48h ennen vuokrajakson päättymistä. Selvitämme tuotteen varaustilanteen ja lähetämme sinulle sähköpostiisi tarjouksen tuotteen ostamiseksi. Jos et haluakaan ostaa tuotetta, palauta tuote normaalisti vuokrajakson päättymispäivänä.

      Muuta

      Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

      MyClothable käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. MyClothable sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmansille osapuolille. Tietoja luovutetaan kolmansille osapuolille ainoastaan yllä mainittuihin ehtoihin liittyen, tällainen taho on esimerkiksi maksupalveluntarjoajat.

      Force majeure: Jos näissä ehdoissa mainittujen velvollisuuksien täyttäminen ei onnistu ylivoimaisen esteen sattuessa (sodan, luonnon tapahtuman, katastrofin, lainsäädännön tai viranomaisen päätöksen, lakon tai muun niihin verrattavan tapahtuman takia), tällöin ei asiakkaalla ole oikeutta saada korvausta MyClothable Oy:ltä.

      Näihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakia.